2012-02-08

INGELERA IKASTEN



Aurreko astean Gasteizera joan nintzen, Araban dago. Ingelesez ikasi nuen. Autobusez joan ginen. Ailegatu eta maleta logelan utzi genuen. Arauak erakutsi zizkiguten eta klasera joan ginen.
Niri gehien gustatu zitzaidana hango janaria izan zen, oso gozoa zen. Gosaltzeko esnea eta txokolatea.
Ni Itarekin, Begoñarekin eta Kororekin Gasteizera joan nintzen.
Ni gaixorik jarri nintzen Gasteizen.
Irakasleen izenak: Gregorik, Jaime, Jessica eta Borys.
Taldeak egin zituzten. Nire taldearen izena Basg Band zen. Nerea,Adara, Txomin, Iker, Iñigo, Gorka,Eider, Ander eta Julen nire taldekoak ziren. Intxaurrondoko ikastolako neskak eta mutilak gurekin zeuden. Gaiak: gorputzeko atalak, janarien piramidea, planetak... gai hauek ikasi genituen. Gaia bukatu ondoren, arratsaldean, aurkezpena egiten genuen.
Lehendakariren etxea ikusi genuen, oso polita zen eta joku batean eskailerak kontatu behar genituen.

RULEYZI 6.A


No hay comentarios:

Publicar un comentario